הובלה פירוק והרכבה של רהיטים יקרי ערך

הובלה, פירוק והרכבה של רהיטים

עובדים מקצועיים ומיומנים המועסקים בחברות הובלה הופכים למומחים של ממש בכל הנושא של פירוק והרכבה של רהיטים שונים, כפי שהם מבצעים בעצמם על בסיס שוטף ויומיומי עבור הלקוחות שלהם.
כיום ישנם אינספור סוגים של רהיטים, העשויים מאינספור חומרי גלם ומורכבים במגוון של טכניקות ושיטות אבל כאשר לקוח מסוים מזמין שירותי הובלה הוא מצפה ויודע שהעובדים שיגיעו יידעו בדיוק איך יהיה הכי טוב ונכון לפרק כל רהיט כך שהרהיט יישמר במצבו הטוב, לא ייגרם לו שום נזק והוא יגיע במצב לא פחות ממעולה אל המקום החדש שבו הוא אמור להיות מורכב וממוקם.
פירוק של רהיטים נובע מכמה שיקולים ויש לו כמה וכמה מטרות – האחת היא לדאוג לכך שהרהיט יוכל לעבור דרך הדלת או מעברים אחרים בדרך אל המשאית וממנה אל הבית או הדירה החדשים.

הובלה של מוצרים יקרי ערך

ישנם לא מעט בניינים שיש בהם חדרי מדרגות צרים או מעליות בעלות תקרה נמוכה וחשוב לדעת עליהם מראש על מנת שהעובדים של חברת הובלה הובלהיידעו מה צריך לעשות על מנת שהרהיטים, קטנים כגדולים, יוכלו להיכנס לכל מקום בצורה חלקה וקלה.
המטרה השנייה של פירוק רהיטים בטרם מתבצעת הובלה שלהם היא שמירה עליהם לבל ייגרם להם איזשהו נזק. כאשר המשאית נוסעת בדרך אל המקום החדש עלולים ארגזים או חפצים לזוז ממקומם ולפגוע ברהיטים או בחפצים אחרים.
כאשר הרהיט מפורק בדרך נכונה המאפשרת קיבוע שלו לגוף המשאית פוחת באופן משמעותי הסיכון שייגרם לו איזשהו נזק ולבטח הוא יגיע במצב לא פחות ממעולה למקום החדש.

אולי יעניין אתכם לקרוא גם על העברת דירה במחיר אטרקטיבי
ברגע שתגיע המשאית את המקום החדש יהיה קל הרבה יותר להוציא ממנה את הרהיט המפורק ולהרכיב אותו בחזרה חיש מהר.
הרבה יותר קל לבצע העמסה, הובלה ופריקה של רהיטים מפורקים מאשר של רהיטים שלמים, בעיקר אם מדובר ברהיט גדול, רחב או כבד במיוחד. עובדי חברת הובלות יהיו בדרך כלל מנוסים מאד בפירוק רהיטים מכל הסוגים ויהיה להם ידע רב וניסיון עשיר בפעולות אלה.