ניקיון חדרי מדרגות

זקוקים לחברת ניקיון חדרי מדרגות לבניין שלכם? בחירת חברה לניקיון הבניין או המשרד שלכם צריכה להיעשות עם הפעלת שיקול דעת ושאילת השאלות הנכונות. לבחור סתם כך את החברה הראשונה שעולה לכם בחיפוש ברשת- לא תהיה ההחלטה הנכונה. להלן כל השאלות שאתם צריכים לשאול לפני שאתם בוחרים חברה לניקיון חדרי מדרגות:
1. כמה ניסיון יש לחברה והאם יש המלצות- חברה שמכבדת את עצמה לא תהסס לתת לכם שמות של לקוחות קיימים ושורה של המלצות. יש המון חברות שמציעות מגוון שירותי ניקיון, כולל ניקיון חדרי מדרגות- אל תתביישו לבקש לראות המלצות, תעודות ושאר אסמכתות על כך שמדובר על חברה מקצועית.
2. קבעו מראש את כל הפרטים- כשאתם סוגרים חברה לניקיון חדרי מדרגות- תדאגו לסגור מראש את כל הפרטים ולבקש את החוזה כתוב וחתום. בדיוק כמו כל חוזה עבודה אחר, שלא חותמים אותו בעל פה- גם חוזה מול חברת ניקיון. בחוזה צריכים להיות מפורטים כל הפרטים- כמה פעמים בשבוע מגיע המנקה, מה נכלל בניקיון, מי דואג לחומרי הניקוי ומה העלות הכוללת לחודש. לחברה רצינית שמספקת שירותי ניקיון חדרי מדרגות יש חוזה סטנדרטי שאיתו היא עובדת- חברה ללא חוזה היא לא חברה רצינית.
3. רווחת העובדים חשובה לכם- כשאתם סוגרים עם חברה לניקיון חדרי מדרגות, אתם רוצים להיות בטוחים שהעובדים של החברה מקבלים שכר הוגן וראוי, שהם מבוטחים ומקבלים את כל התנאים הסוציאליים. אל תשכחו לשאול- האם כל עובדי החברה הם עובדים חוקיים המבוטחים על פי חוק. זו שאלה חשובה וקריטית, ניקיון הוא עבודה פיזית שאינה נטולת סיכונים- אפשר להחליק וליפול וחלילה, להפגע. חשוב שתדעו שאם הדבר קורה בזמן העבודה אצלכם בבניין- יש מי שלוקח אחריות ושהעובד מבוטח על פי חוק!
4. תשאלו את החברה מה ההתמחות שלה- יש חברות שמתמחות בעיקר במשרדים ויש חברות שמתמקדות בעיקר במוסדות- תבחרו לכם את מה שהכי מתאים לכם ולסוג העבודה שאתם זקוקים לה.
5. בדקו באילו חומרי ניקיון משתמשים עובדי החברה- אם יש לכם בבניין מגבלות מסוימות על שימוש בחומרים מסוימים- ודאו שהחברה מודעת לכך ויודעת להתאים את עצמה. בנוסף, אתם כמובן יכולים לבקש ולוודא שהחברה תשתמש רק בחומרים אורגניים וחומרים ללא רעלים כימיים מסוכנים.
אם תדאגו לשאול את נציג החברה את כל השאלות הללו ותקבלו תשובות מספקות- תדעו שבחרתם חברה מצוינת שתוכלו להמשיך את ההתקשרות עימה למשך תקופה ארוכה וליהנות משיתוף פעולה פורה.