חימום הבית

חימום הבית באמצעות גז הוא פתרון זול ואיכותי. חברת גז מספקת כמה אפשרויות לחימום הבית באמצעות מחממים הפועלים על גז.
אם שומרים על בטיחות בהתקנה ובהפעלה הרי שזהו פתרון אולטימטיבי ובמיוחד לימי החורף.

חימום הבית – מערכת יונקרס

הפופולרית מבין המערכות היא מערכת יונקרס, זהו מחמם מים על גז המשמש לחימום הבית, באמצעות הסקה ביתית או לחילופין על ידי חיבור לדוד השמש. חימום הבית
כל טכנאי גז יודע להתקין מערכת זו בנוסף לצנרת הגז הביתית. עלות התקנת המערכת אינה גבוהה והיתרון הגדול של השיטה הוא החיסכון האנרגטי, בשלב ראשון מחמם הדוד את המים באמצעות קרני השמש, אם המים אינם חמים דיים, מתחילה מערכת היונקרס לפעול באמצעות מצת חשמלי המדליק את המבערים דרך צינור מנחושת, ומחממת את המים במהירות לטמפרטורה הרצויה.
הלקוחות מחזירים לעצמם תוך פרק זמן קצר את השקעתם ברכישת המוצר, שערכו כמה אלפי ₪, כיון שהם חוסכים בעלויות חשמל מרגע התקנת המכשיר ולאורך שנים רבות.
השקט הנפשי שבכל עת יש מים חמים למקלחות היא יתרון עצום למשפחות רבות להקלה בטקס היומי של מקלחת לכל אחד מהילדים ומהמבוגרים בערב, אחד אחרי השני.
לכיף אמתי של מקלחת חמה, לנוהגים להתקלח גם בבקרים הקרים. ולקיומם של מים חמים בברזי הבית לצרכים השונים כמו אמבטיות לתינוקות, שטיפת כלים וכביסה ביד, בכל שעות היום.
יתרון משמעותי מאד הוא ההתייעלות האנרגטית של מכשיר יונקרס , כאן משלמים בדיוק על פי הצריכה, לעומת השימוש בחשמל בו אין לדעת לכמה זמן יש להדליק את הדוד, ולכמה מקלחות זה יספיק.
אם הדלקתם את הדוד ליותר מדי זמן או שכחתם לסגור את הדוד….
בזבזתם כסף מיותר על חשמל, ואם הדלקתם לפחות מדי זמן…
נשארו בני משפחה מאוכזבים שידליקו שוב את הדוד וימתינו שוב פרק זמן עד המקלחת הנכספת.

יבוא יונקרס על ידי חברת גז

חברות גז גילו את המוצר הפופולרי והיעיל לפני כעשור, והחלו לייבא מכשירים מחברות שונות בחו”ל, בגדלים שונים ובתפוקות המתאימות לזרימת המים ולגודל המשפחה.
חברת גז מעודדת את הרכישה הזו כיוון שכך היא מגבירה את כמות לקוחותיה, צריכת הגז הנרכשת על ידם גדלה ובאופן טבעי זה מגדיל את מחזור העסקים של חברת גז, ואת הרווחיות שלה.
חברת גז מעסיקה רק טכנאי גז שהוסמכו על ידי הרשויות הממשלתיות לטפל במערכות גז, צנרת נחושת, ברזי ביטחון וכו’. טכנאים שסיימו קורס בהצלחה והם בעלי תעודת הסמכה.

לחצו כאן לקבלת הצעת מחיר עבור – חימום הבית בשיטה חסכונית ובטוחה