דפוס דיגיטלי תל אביב

בשנים האחרונות בתי הדפוס צועדים עם הטכנולוגיה החדשנית ומתמקצעים בשיטת הדפוס הדיגיטלי.

מדובר בשיטת הדפסה המבוססת על מידע כתוב, עיצוב גרפי או תמונה המגיעים כקובץ לבית הדפוס. האנשים המקצועיים בבית הדפוס הדיגיטלי בתל אביב מדפיסים קבצים אלה על מגוון אפשרויות הן על ניירת והן על מוצרים אחרים.

ניתן להדפיס לדוגמה קובץ המכיל את הלוגו של החברה, על ניירות או מעטפות של העסק, וגם על קאפות, מתקני תצוגה ופוסטרים המפרסמים את שם העסק ואת תחום עיסוקו.

בשיטה זו אפשר להדפיס פריטים בודדים או לחילופין כמות גדולה של פריטים, העבודה נעשית באופן אוטומטי, מהיר מאד וכל העותקים מופקים באופן זהה ויוצאים בנראות יפה ללא קשר לכמות שהודפסה.

חלונות ראווה רבים בארץ מצופים בווניל ועליו פרסום של העסק, פירוט של המוצרים שאפשר לרכוש בו ומחיריהם. הן הפקת השילוט והן ההדבקה אלה פעולות פשוטות שמבוצעות תוך פרק זמן קצר אך יוצרות שינוי ארוך טווח לעסק.

אפשרויות נוספות הן שילוט על קאפות, על בדים חזקים כמו בדי יוטה, על מתקני תצוגה בגדלים ובצבעים שונים על פי ההתאמה לכיתוב ולצבעים המזוהים עם החברה.

הדפסה בפורמט רחב מבוצעת העיקר עבור תוכנות גרפיות מורכבות, כדי לבצע פעולה זו מבצעים תהליך של למינציה, כלומר טיפול מיוחד בכל אות ותו כך שיקבלו ממד קשיח ובשלב השני אפשר יהיה לתלות אותם על מתקני תצוגה, קאפות וכו’.

באמצעות טכנולוגיה דיגיטלית מתקדמת זו, התפתחו בשנים האחרונות ההדפסות על מוצרים כמו לדוגמה –

נייר כרומו מבריק, מתאים להדפסת פליירים ייחודיים ובולטים לעין עקב השימוש בדפי כרומו כמו במגזינים היוקרתיים.

הדפסה על בדי קנבס, דקים או עבים. מדובר בבדים עבים במיוחד המחזיקים לאורך זמן רב ולכן מדפיסים עליהם צילומים או כיתוב מיוחד. האפקט המקצועי המתקבל הוא יפהפה ונראה בעיני כל כציור מדהים ומקורי ולא כצילום.

וניל הוא חומר עמיד המתאים לעמוד בכל תנאי מזג האוויר, גם בחנויות ברחוב שבו המדבקה מודבקת ישירות על חלון הראווה.  המדבקה מכילה ציפוי המונע את חדירת קרני השמש החזקות כך המדבקה אינה משתנה או נפגעת ולאורך זמן היא נשארת כפי שנראתה ביום ההתקנה.

דפוס דיגיטלי תל אביב מציג לקהל שפע של אפשרויות מקצועיות ובאיכות ללא פשרות. השרות הנעים של עובדי בית הדפוס והמידע הרב שהם מעניקים ללקוח כדי שיבחן ויחליט על האפשרות הטובה ביותר עבורו היא יקרה מפז. הלקוחות הרבים מרגישים שמצאו אוזן קשבת לצרכים העסקיים שלהם והם מקבלים תמורה מלאה לכספם.